Розробка дизайну реклами складається з двох основних етапів:
- Розробка макету;
- Підготовка макету до друку.
Розробка макету – це початковий етап, і його варто довірити досвідченому графічному дизайнерові. Попередньо, ви маєте розповісти якою бачите свою рекламу, яка її ціль і де вона буде використовуватися. А спеціаліст буде втілювати ваші думки і бажання в графічному редакторі. Підготовка макету до друку також досить важливий етап, адже варто правильно обрати матеріал та спосіб друку, щоб реклама не піддавалася впливу зовнішніх факторів, якщо вона призначена для вулиці.
Проте, при розробці будь-якої реклами, варто пам’ятати про основні правила:
- Композиція не має бути перевантажена інформацією;
- Шрифт має бути простим і читабельним;
- Кольорова гама має співпадати з вашим логотипом і викликати асоціації.
Простота і стиль – це запорука успішного рекламного банера чи вивіски.
Чітко викладена інформація і читабельний здалеку і зблизька текст – це те, що зможе привернути увагу споживачів до вашого бренду.