Блог
Дешева зовнішня реклама. Чому варто не ризикувати!
Зекономити можна на кожному етапі, використавши гірші світлодіоди або краску, як мінімум на 10-15%. Але, строк робити такої вивіски складатиме в найкращому випадку 6 місяців, і в разі поломки – вам ніхто не надасть гарантій і не виконає ремонт. Чи варте це економії? Звісно ні, адже заміна вивіски збільшить витрати вдвічі.
Зовнішня реклама як основний канал просування товарів та послуг
Варіантів розміщення реклами на сьогодні дуже багато, адже є безліч способів і методів залучення потенційного споживача продукції або послуги, серед яких виділяють рекламу в мас-медіа, друковану рекламу, зовнішню, в транспорті. На якому способі реклами ви зупинитеся, буде залежати тільки від можливостей компанії, тобто виділеного бюджету.
Брендування автотранспорту – тенденція, що не міняється з часом
Основною функцією, яку несе в собі брендування автомобіля, є реклама. Оформлення службових машин в єдиному корпоративному стилі компанії дозволяє їй кожен день поширювати свої рекламні повідомлення, не витрачаючи коштів на оренду стаціонарних конструкцій.