Варіантів розміщення реклами на сьогодні дуже багато, адже є безліч способів і методів залучення потенційного споживача продукції або послуги, серед яких виділяють рекламу в мас-медіа, друковану рекламу, зовнішню, в транспорті. На якому способі реклами ви зупинитеся, буде залежати тільки від можливостей компанії, тобто виділеного бюджету.

          Досить дієвою і успішною рекламою прийнято вважати зовнішню рекламу, а саме ту, яку розміщують на бігбордах, сітілайтах та пірамідах.

          Якщо мова йде про ефективну рекламу, то вона не обов’язково повинна бути дорогою. Її можна розмістити навіть в метро або на вокзалі. В основному ж її розташовують уздовж дорожніх шосе і на пунктах зупинки. На зупинках реклама буде значно ефективніше, адже споживач буде довше з нею контактувати.

          Проте, через велику кількість таких рекламних бордів, люди дуже якісно фільтрують інформацію, і зачепити споживача важко. Хороша зовнішня реклама, ціни на яку можуть мати широкий діапазон в залежності від виду та розміру, завжди приносить користь.

          Наступні поради допоможуть замовнику домогтися того, щоб реклама була максимально ефективною і корисною:

  1. У зовнішній рекламі картинка повинна гармонійно поєднуватися з текстом, створюючи цілісний і завершений образ
  2. Реклама повинна чітко асоціюватися з продуктом або послугою, запропонованою компанією
  3. Зображення повинно привертати увагу цільової аудиторії
  4. Рекламний щит повинен добре вписуватися в навколишнє оточення

          Чому варто обирати зовнішню рекламу?

Зовнішня реклама (розміщення на бігбордах, сітілайтах, пірамідах) має дуже багато переваг, що виділяють її з усіх інших видів реклами і роблять максимально ефективною в наш час. До таких переваг варто віднести:

  • Широке охоплення аудиторії
  • Активне залучення до себе уваги за рахунок яскравості і психологічного впливу
  • Висока ефективність, що досягається за рахунок установки в найбільш підходящих для цього місцях
  • Довговічність за рахунок високої якості матеріалів
  • Широкі можливості в плані дизайну, оскільки зовнішня реклама може бути виконана в різних кольорах, мати конкретну тематичну спрямованість
  • Гнучкість в плані орієнтації на конкретну цільову аудиторію, виходячи з місця розміщення (в конкретному районі)

          Відносно невисока вартість робить зовнішню рекламу однієї з найбільш привабливих для замовника.

          Практика підтверджує, що майже всі керівники бізнесу незалежно від сфери діяльності рано чи пізно замовляють саме зовнішню рекламу для поліпшення представленості своїх товарів і послуг, що надаються.         

Рекламна Агенція “Дикий Захід”

Пропонуємо розміщення реклами на бігбордах, сіті-лайтах, екранах та виготовлення всіх видів зовнішньої реклами.

Чекаємо ваших замовлень:

© 2019 РА “Дикий Захід”