Варіантів розміщення реклами на сьогодні дуже багато, адже є безліч способів і методів залучення потенційного споживача продукції або послуги, серед яких виділяють рекламу в мас-медіа, друковану рекламу, зовнішню, в транспорті. На якому способі реклами ви зупинитеся, буде залежати тільки від можливостей компанії, тобто виділеного бюджету.
Досить дієвою і успішною рекламою прийнято вважати зовнішню рекламу, а саме ту, яку розміщують на бігбордах, сітілайтах та пірамідах.
Якщо мова йде про ефективну рекламу, то вона не обов’язково повинна бути дорогою. Її можна розмістити навіть в метро або на вокзалі. В основному ж її розташовують уздовж дорожніх шосе і на пунктах зупинки. На зупинках реклама буде значно ефективніше, адже споживач буде довше з нею контактувати.
Проте, через велику кількість таких рекламних бордів, люди дуже якісно фільтрують інформацію, і зачепити споживача важко. Хороша зовнішня реклама, ціни на яку можуть мати широкий діапазон в залежності від виду та розміру, завжди приносить користь.
Наступні поради допоможуть замовнику домогтися того, щоб реклама була максимально ефективною і корисною:
- У зовнішній рекламі картинка повинна гармонійно поєднуватися з текстом, створюючи цілісний і завершений образ
- Реклама повинна чітко асоціюватися з продуктом або послугою, запропонованою компанією
- Зображення повинно привертати увагу цільової аудиторії
- Рекламний щит повинен добре вписуватися в навколишнє оточення
Чому варто обирати зовнішню рекламу?
Зовнішня реклама (розміщення на бігбордах, сітілайтах, пірамідах) має дуже багато переваг, що виділяють її з усіх інших видів реклами і роблять максимально ефективною в наш час. До таких переваг варто віднести:
- Широке охоплення аудиторії
- Активне залучення до себе уваги за рахунок яскравості і психологічного впливу
- Висока ефективність, що досягається за рахунок установки в найбільш підходящих для цього місцях
- Довговічність за рахунок високої якості матеріалів
- Широкі можливості в плані дизайну, оскільки зовнішня реклама може бути виконана в різних кольорах, мати конкретну тематичну спрямованість
- Гнучкість в плані орієнтації на конкретну цільову аудиторію, виходячи з місця розміщення (в конкретному районі)
Відносно невисока вартість робить зовнішню рекламу однієї з найбільш привабливих для замовника.
Практика підтверджує, що майже всі керівники бізнесу незалежно від сфери діяльності рано чи пізно замовляють саме зовнішню рекламу для поліпшення представленості своїх товарів і послуг, що надаються.